Асфальтна крихта

Увага

Вартість виробів в данному розділі розраховується індивідуально для кожного клієнта в залежності від замовлення, звяжіться с менеджером за телефоном +38 (067) 000-21-11 або іншим зручним для вас способом!


Асфальтова крихта

Асфальтова крихта - це вторинний матеріал для дорожнього будівництва, який отримують при механічному подрібненні старого покриття. Матеріал складається з суміші щебеню, піску і бітумних залишків. Допускається невелика присутність дрібних фрагментів бетону, гуми та інших включень. Методи отримання крихти:

  • фрезерування «холодним» способом старого дорожнього покриття;

  • подрібнення асфальтового брухту після демонтажу на дробильно-сортувальних агрегатах.

Одержуваний гранулят є цінною технологічною сировиною для будівництва доріг в Україні через наявність великої частки бітумної складової, добре перемішаної з мінеральним наповнювачем. Якщо замовити для використання такий компонент, то підвищуються механічні характеристики суміші при одночасному зниженні її ціни.

Способи отримання крихти

Перший метод – «холодне» фрезерування механічним способом. При цьому видаляються верхні шари покриття доріг спеціальною дорожньою фрезою. Цей агрегат може переміщатися самостійно або бути причіпним. Робочий орган - обертовий барабан з різцями. Від кількості різців, які стоять на барабані, залежить величина фракції крихти - чим більше ріжучих елементів, тим дрібніше гранули. Але вирішальний вплив на фракційний склад має тип вихідного асфальту (крупно-або дрібнозернистий).

Другий метод - механічне подрібнення великих фрагментів дорожнього покриття, які були демонтовані відбійним молотком, екскаватором або бульдозером. Перед тим, як продати цей матеріал, для забезпечення рівномірності властивостей його просівають по фракціям.

Галузь використання грануляту:

  • холодні асфальтогранулобетонні суміші при відновленні покриттів методом «холодного ресайклінгу» («регенерації»), ступінь використання грануляту доходить до 25%;

  • гарячі асфальтогранулобетонні композиції при ремонті покриттів методом «гарячої регенерації». Тут існуюче покриття нагрівається перед фрезеруванням до температури 250-350 градусів. Це дозволяє повторно використовувати до 60% грануляту, що робить ремонт дешевшим;

  • як основний компонент нежорстких основ при влаштуванні невеликих ділянок дорожньої інфраструктури з твердим покриттям;

  • для тимчасових доріг й під'їзних шляхів, які можна відносно легко демонтувати - гранулят формує досить пухку структуру без утворення монолітного покриття.

Приклади використання асфальтного грануляту

Купити гранулят можна для таких цілей:

  • проведення точкового засипання дефектів на дорогах і тротуарах, при цьому забезпечується безпечне переміщення транспорту та пішоходів по аварійній ділянці. Вартість ліквідації дефектів низька;

  • формування узбіч та укосів, всі шари потрібно ущільнювати;

  • улаштування дорожніх покриттів на слабких грунтових основах. Тут потрібно бути уважним, адже кількість метрів куб. грануляту буде більшою, ніж щебеню або піщано-гравійної суміші із-за доброї  ущільненості грануляту.

Компанія «S-Beton» має великий досвід продажу вторинних матеріалів для дорожнього будівництва і при бажанні замовника може організувати безперебійну доставку власним автотранспортом на об'єкти в Києві та передмісті. При цьому не має значення, скільки клієнт потребує обсягів, підприємство готове поставити будь-яку кількість матеріалу.

У даній категорії немає товарів.